Yalla7

لم يتم تسجيل دخولك بعد . اذا لم تكن مشترك معنا فنتمنى تسجيلك والانضمام لنا

اجمل النكت المصريه 54828302

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Yalla7

لم يتم تسجيل دخولك بعد . اذا لم تكن مشترك معنا فنتمنى تسجيلك والانضمام لنا

اجمل النكت المصريه 54828302

Yalla7

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

4 مشترك

اجمل النكت المصريه

abo7amza
    abo7amza
    -=| مشرف سابق |=-
    -=| مشرف سابق |=-

: : الــتـائــب لـلـه
    ذكر
    محل الاقامة : mansoura

اجمل النكت المصريه Empty اجمل النكت المصريه

مُساهمة من طرف abo7amza الأربعاء أغسطس 01, 2007 9:59 am

انا عاوز ردود لو سمحتوا[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

: سواق تاكسي قعدت جنبه بنت حلوة قوي قاللها : تعرفي تسوقي؟

قالتله : ل
    ا
    قالها : أنا تسوقي[img:c3d4][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

2:مرة فيل اتجوز نمله وبعد ايام زهق منها فقالها انتي طالق
    فقالتله والفيل اللي في بطني[img:c3d4][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    3:واحد رخم عرف ان الاموات بتحس وتسمع باللى بيحصل حواليها
    راح الترب و شغل الكاسيت على العالى باغنية الحياه حلوه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    4:واحد مسطول ماشى فى الشارع قابل واحد قاله ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمدعنيك ووشك وشكلك
    اتغير قوى يا محمد رد عليه وقاله انا مش محمد قاله ياه وكمان غيرت اسمك[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    5:كان فى مرة واحد دماغه بتلف
    راح يقابلها من الشارع اللى وراه[img:c3d4][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    ن

6:مره واحد بخيل قوى خبط فى حيطه اتعور جامد اوى وقعد ينزف
    شافه واحد عسكرى قاله اشوفلك دكتور قاله لا شوفلى حد يشترى الدم اللى نازلدا[img:c3d4][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    7:مرة واحد جزار قال لمراتة : انت ما حطيطيش
    احمر لية قالتلة: الاحمر خلص احطلك دهن[img:c3d4][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    8:مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة
    ويقفلة تانى جة صاحبة وقالة لية كدة قالة اموت واعرف مين بيطفى النور من جوة[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

10:اتنين مساطيل طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع
    يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع اتارية مسطول اكترمنهم المهم وقفوه وقالوله احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها..[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    11:مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق
    عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك[img:c3d4][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    12:مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت[img:c3d4][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    ---------------------------------------------------
    13:مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    --------------------------------------------------------------
    14:مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني قال احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم يا جامعه انتوا مغلبين نفسكم ليه احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى[img:c3d4][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    -----------------------------------------------------------
    15:مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض"[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

abosalahel-masry22
    abosalahel-masry22
    -=| عضو vip |=-
    -=| عضو vip |=-

ذكر
    محل الاقامة : Egypt

اجمل النكت المصريه Empty رد: اجمل النكت المصريه

مُساهمة من طرف abosalahel-masry22 الأربعاء أغسطس 01, 2007 10:21 am

لا نكت جامده

تسلم ايدك بجد .......خالص تحياتى
    ABOSALHELMASRY
    abo7amza