Yalla7

لم يتم تسجيل دخولك بعد . اذا لم تكن مشترك معنا فنتمنى تسجيلك والانضمام لنا

مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 54828302

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Yalla7

لم يتم تسجيل دخولك بعد . اذا لم تكن مشترك معنا فنتمنى تسجيلك والانضمام لنا

مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 54828302

Yalla7

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3 مشترك

مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش

BooSy CaT
    BooSy CaT
    -=| قــطــة الـمـنـتـدى |=-

مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش MOD

انثى
    محل الاقامة : قلـMـ حبيبى ـHـب

مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش Empty مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش

مُساهمة من طرف BooSy CaT الأحد سبتمبر 02, 2007 7:37 pm

رمضان جه اجرى جيبى اسدال علشان تلبسيه اصلك مفيش عندك لبس يليق برمضان الشهر المبارك دة......... واشترى سبحة كدة وعودى نفسك على الصلاة علشان تصلى فى رمضان من غير ما تنسى ركعة......... وبالنسبة لعلبة........... لا علبة ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اقصد جردل الميك اب بتاعك دة ( آه والله جردلمش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 55 )عينيه لحد رمضان ما يخلص معلشى باة.......آه وحياتك وياريت البارفان دة كمان اللى كانت ريحته جايبة تانى بلد صدقينى لما تعينيه هيبقى احلى واحتمال ريحته تجيب تالت بلد ان شاء الله اصله مينفعش فى رمضان خالص
    اقول ايه ................. ادخل فى الموضوع احسن ...... هاااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش هطول عليكم واقول كلام وخلاص هجيب امثلة حية من وحى الطبيعة
    انا كان عندى مدرسة كانت ما شاء الله ونعم القدوةمش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 67......... هو التعليم باظ من شويةمش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 50 ......... دة انا كنت بروح علشان اتفرج عليهامش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 9 ( آى والله )المهم كانت ايه باة خمسة كيلو بودرة على وشها امال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واتنين كيلو ايشادو على عنيها امال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟( لا احتمال الكمية تتغير الكلام دة من ايام المدرسةمش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 55 )
    المهم المشكلة باة انها مكنش عندها تناسق فى الالوان خالص يعنى مثلا ممكن تيجى ببلوزة حمرة وجيبة زرقاء وطرحة بنى وحاطة على عنيها اخضر( طبعا على حسب الكميةمش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 20 )
    طبعا لكم ان تتخيلوا المنظر مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 5اخوتى................
    بتبقى عاملة والله زى البلياتشو يلا ربنا يهديها وانا مش هجيب سيرتها علشان حراممش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 67 ( آل يعنى مبعد ما شرّكتهامش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 5)

المهم جه رمضان........... هييييييييييييييييييه بجد والنعمة روح كدة شوف التلفجن هتلاقى اهلا رمضان اهلا رمضان اهلا رمضانمش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 72
    حال مدرستى باة بعد رمضان .......... البلياتشو ( معلشى مش قادرة احترمها فعلا وبعدين انا عمرى ما اتعلمت منها كلمة اصلا) بقت شئ تانى ......... الميك اب راح فين اختفى يا جدعان ؟؟؟؟؟؟ الحمد لله يارب دايما والمصحف فى ايديها دايما علطول يارب كدة دايمامش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 74مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 73
    البنات اصحابى راحوا فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دول فى المسجد.........الحمد لله ربنا يهدى الجميع............. المدرسين راحو فين راحوا يحضروا الخطبة ويصلوا............. يارب دايما
    انتوا عارفين ايه ال هيحصل بعد رمضان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 35
    الكلام الاول هيرجع تانى جردل الميك اب هيرجع تانى وهدومك الحلوة الجميلة هترجع تانى الملزقة طبعامش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 35........ وانت رجلك كانت واخدة على المسجد .كنت بقول لما كنت بشوفك رايح المسجد ربنا يهديه ويحفظه لاهله ويبارك لهم فيه........ دلوقتى خطوتك للمسجد بقت تقيلة ليه!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 77مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 77
    (ناس والله عايزة الضربمش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 35مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 37 )

انت وانتى هتفوقوا امتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 40
    رمضان بييجى مرة فى السنة علشان يفوقنا......فيه مننا بجد بيفوق ...... وفيه ال لسة بيدور على نفسه ومش لاقيها.......... وفيه ال تايه..............
    انت فين!!!!!!!!!!!!! انت من الناس ال تاهت ولا ال فاقت
    وقفة مع نفسك غير نفسك
    ليه متبقاش فى رمضان زى غير رمضان وقبل رمضان زى بعد رمضان
    دى حاجات بتمر فى حياتنا كلنا مرت بحياتى ولو ليك كلام غير دة قوله وانا قابلة للنقد جداااااااااااااااااااااا

اتمنى ارى ارائكم بجد
    ولو فيه غلط قولوا عليه انا لسة بتعلم برضه
    سورى على الاطالة بس بجد الموضوع كبيييييييير اوى وخطيييييييييير اوى

مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش 0762%5B1%5D
    ELSHABAH
    ELSHABAH
    '•.¸ƒ ℓ๑√эס ЌเиĜ ¸.•'
    '•.¸ƒ ℓ๑√эס ЌเиĜ  ¸.•'

ذكر
    محل الاقامة : .... !IN The Middel Of No Where ....

مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش Empty رد: مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش

مُساهمة من طرف ELSHABAH الأحد سبتمبر 02, 2007 11:22 pm

لا يا شيخه بقى رمضان يجى كده ومش تقولى لا انا زعلان منك

فعلا يا جميل واانا والله بشوف ده تشوف صلاه الفجر فى اول بوم فى رمضان يا لهوى تقولش رايحين للجهاااد وماشى عدى تانى يوم يا سلااام وفيها ايه لما اصلى تالت يوم كمااان تيجى على بوم 15 رمضااان تلاقى الصفين اللى فى الاول مش كاملين للل اامال الناس راحت فين تيجى يوم 27 رمضان قال ايه بيقولك ليله القدر تلاقى الناس شغاله واللى بيدعى واللى بيقرأ قرآآن
    لا تيجى يوم 29 يقولك لا انا عندى عيد بكره ولازم اجهز نفسى تيجى اول يوم العيد ادى ذقنى ان لقيت حد فى الجامع كله بيعمل الواجب وبيعيد بقى

ادى حال المسلمين االايااام دى شوفوااااااااااااا بقى
    BooSy CaT
    BooSy CaT

انثى

مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش Empty رد: مش رمضان جه ؟؟؟؟؟؟؟ آه والله انتى متعرفيش

مُساهمة من طرف BooSy CaT الإثنين سبتمبر 03, 2007 2:03 am

على رايك والله

ميرسيه اوى على مرورك يا قمر
    abo7amza
    abo7amza
    -=| مشرف سابق |=-
    -=| مشرف سابق |=-

: : الــتـائــب لـلـه
    ذكر
    محل الاقامة : mansoura

مُساهمة من طرف abo7amza الإثنين سبتمبر 03, 2007 4:40 pm

جهز مصحفك من دلوقتى ....سلاحك الى انت سايبه من لرمضان الى فات
    مشكوره جدا على الموضوع الجميل
    BooSy CaT
    BooSy CaT

انثى

مُساهمة من طرف BooSy CaT الخميس سبتمبر 06, 2007 5:25 pm

ميرسيه لمرورك ميزووووووووووو

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين سبتمبر 30, 2024 7:20 pm