Yalla7

لم يتم تسجيل دخولك بعد . اذا لم تكن مشترك معنا فنتمنى تسجيلك والانضمام لنا

النكت دي علشان الدكتور محمود قطب 54828302

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Yalla7

لم يتم تسجيل دخولك بعد . اذا لم تكن مشترك معنا فنتمنى تسجيلك والانضمام لنا

النكت دي علشان الدكتور محمود قطب 54828302

Yalla7

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

النكت دي علشان الدكتور محمود قطب

rooy
    rooy
    عضو ViP
    عضو ViP

ذكر
    محل الاقامة : في الدنيا

النكت دي علشان الدكتور محمود قطب Empty النكت دي علشان الدكتور محمود قطب

مُساهمة من طرف rooy الأحد أكتوبر 07, 2007 5:27 pm

1-محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش !! ...............
    2-واحد راح مطعم في فرنسا.كان عايز يطلب شربه قال للجرسون(جارسوه عايز واحد شوربوه) فالجرسون قاله باردون؟ قال الراجل لا سوخنوه ............
    3-مرة ظابط طلع على المعاش فتح محل حلويات سماه التورتة في خدمة الشعب................
    4-مرة واحد ندل الهلال الاحمر خصم من مرتبه 20 جنية تبرع لفلسطين قام اتبرع بباقي مرتبه لليهود
    5-مره ثلاث نسور بيتراهنوا مين يصطاد أكتر ,النسر الأول راح ورجع فكان منقاره عليه دم فسألوه النسور التانين الدم ده من ايه قالهم شايفين الصخره اللى هناك اصطتدت عندها أرنب,فراح النسر التانى ورجع فكان منقاره عليه دم أكتر فسألوه الدم ده من ايه فقالهم شايفين الشجره اللى هناك اصطتدت عندها غزاله,راح النسر التالت ورجع مليان دم فى كل حته فى جسمه فسألوه الدم ده من ايه قالهم شايفين العمود اللى هناك ده قالوا له اه قالهم انا ماشفتوش...............
    6-مره واحد راح يعزى فى واحد صحبه فهو ماشى فى الجنازه قابل بائع بطيخ فشترى واحده فالناس طول ماهيه ماشيه بتبوص للبطيخه وتقول كلنا لها راح رادد عليهم وقال محدش واخد منها حاجه ............
    7-مرة واحد بيقول لمراته "اعملى محشى" فقالت له "ما بعرفش" قلها "ماليش دعوة" فراح الشغل ورجع لقى السفرة مليانة محشى قلها "مين اللى عمله؟" فقالت "معرفش" فأشتكى للبواب، البواب رد وقاله "الشقة ديه مسكونة" فقله "لاياعم أنا هروح شقة حلوان" فطلع الشقة لقى العفش محلول وهو نازل لقى أربع عفاريت بيغنوا "هنروح حلوان هنروح حلوان".......
    8-مرة اثنين واحد رزل والتانى تنح الاول قال للتانى علمنى الرزاله قاله اوكى اتصل برقم قال الحاج حسن موجود قاله لا راح اتصل تانى وقال الحاج حسن موجود قاله لا راح الاول قال لتانى انا علمتك الرزاله علمنى التناحة راح اتصل بنفس النمرة وقال انا الحاج حسن محدش سأل عليا...........
    9-مرة واحد مربى كتكوت مفترس كل ميدخلوا فى عشة ياكل الى فيها راح رماه فى الصحرا وبعد يومين الراجل حس بالذنب راحلو لقيه مرمى على الارض والنسور والصقور بتحوم حوليه راح الراجل قله :حبيبى انت مت ولا ايه راح الكتكوت قله : الله يخرب بيتك بوظت الكمين...........
    10-حرامى دخل شقة علشان يسرق لقا واحدة تخينة اوى اعدت علية وقالت لابنها نادى ابوك من القهوة فالحرامى قال :بسرعة يالا..............
    11-
    [color=navy]الظابط بيسأل العسكرى ايه السهره النهارده فى التليفزيون راح العسكرى قال
    القناه الثانيه الساعه العاشره مساءا برنامج اختارنا لك الظابط قاله ايه
    العسكرى قاله: اختارنا لسيادتك يا فندم

12-
    [color=navy]وحدة وحشة بتقول لزوجها انا نفسى ابقى عصفورة فقال الزوج

وانا نفسى ابقى بندقية
    13-
    مرة فيه واحد يباني وواحد عراقي وواحد صعيدي وقعوا من الطيارة ونزلوا في البحر فيه واحد منهم لقي
    [color:2913=navy:2913]خاتم سليمان فطلعلهم عفريت قلهم شبيكم لبيكم عبدكم وملك ايديكم انتم كل واحد فيكم يطلب امنيه واحده وانا هانفذها الياباني قاله انا عايز ارجع بلدي والعراقي قاله انا عايز ارجع بلدي فرجعهم فاضل الصعيدي قاله دول سبوني لوحدي رجعهوملي تانى
    14-واحد مسيحي بيحتضر صديقة المسلم قال لة قول الشهادة قول الشهادة راح قال ليسانس اداب
    15-واحد بخيل بيجى بالليل ويقول لولاده مين يتعشى ومين ياخد جنيه فكلهم يقولوا ناخد الجنيه وبعدين يجي الصبح ويقولهم مين يفطر ويدى لبابا الجنيه
    16-
    [color:2913=navy:2913]واحد قال لخطبتة لما ازمرلك تبقي انزلي قالتله انت جبت عربية قال لها لا جبت زماره

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين سبتمبر 30, 2024 1:23 pm